Kreatív blogger

2008. augusztus 1., péntek



Siccike tisztelt meg ezzel a címmel, noha úgy érzem eddig még nem sok különlegeset tudtam felmutatni :)
Napjaimban mostanság többnyire az dominál, hogy minél több dologra jusson idő, így az ételek is elég egyszerűek.
Persze tervezek, mert nagy tervező vagyok ám :), csak lehet, hogy túl sokat. Hiába, a Nyilasok folytonos nyughatatlansága és cselekedni vágyása jellemez.

A díjjal együtt jár egy pontokba szedett teljesítendő lista (ez tetszik, mert szeretem a pontokba szedett dolgokat :)

- kiteszem a logót a blogomba,
- belinkelem azon személyeket, akiktől a díjat kaptam,
- mindjárt megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat,
- rögvest belinkelem ezeket a blogokat,
- hamarosan értesítem őket a díjról.


Kinek adom tovább ezt a díjat?

Elsőként egy nem gasztro blogger ugrott be: Indianyó.
Valódi csodák gurulnak elő kezei közül. Csodálom ezért is, no meg életszemlélete miatt is. A világ egy olyan szeletét ízlelgeti, amihez látni kell, nemcsak nézni.

A második: egy csapat kreatív Pánkó vagyis a Vajaspánkó blog. Még csak jöttem és mentem a portájukon, de egy léleksimogató világ rajzolódik ki náluk.

(Habár nem szándékozok rangsorbeli különbséget tenni, de érdekes módon pont azokat soroltam fel rögvest, akik olyasmit alkotnak a kezükkel -kézimunka, rajz- ami belőlem hiányzik vagy csökevényes szinten van meg. Időnként kézimunkázok ugyan, mert a vágy meg van bennem, csak úgy tűnik a valódi tálentum nem. :)


Dulmina: a szinte "szomszéd", aki szintén szereti a régi praktikus háztartási eszközöket és nagyon ötleteseket főz. Ráadásul nem édesszájú (velem/velünk ellentétben) :)


Sütisnéne: akivel nem vagyok ugyan ismeretségben, de már többször megcsodáltam süticsodáit, mert a külalakra is nagy figyelmet fordít. Nagyon ízléses ételek kerülnek ki a kezei alól.

Utoljára hagytam direkt, mert itt ő az egyetlen nemcsak virtuális ismerősöm. Már nem lepődök meg, mikor kiderül, hogy az ismerőseimmel egy közös ismerősünk biztosan van: aki nem más, mint: Govinda.
Govinda, aki szerzetes és sok karitatív tevékenységet is végez: ételosztást szervez, Civil Rádiós műsorokat vezet (Govinda konyhája, A kanál forradalma, Krétakör), a vegetariánizmus eszmeiségét ismerteti az embereknek és sorolhatnám.


Kimaradtak többen is, akiket még felsorolnék szívesen, de biztosan lesz még alkalom -máskor, máshogyan- elismerni őket is.

5 megjegyzés:

irisz írta...

köszönjük szépen! cserében vár Téged az aranymedvénk, most már a Tiéd is! :))

Dulmina írta...

Köszönöm szépen! Már épp elkezdtem írni a bejegyzésemet a témában, csak még a hivatkozások hiányosak :)

Sütis néne írta...

köszönöm szépen a dícsérő szavakat, és persze a díjat is!:-D
az meg hogy nem ismerjük egymást, még pótolható!;-)

Névtelen írta...

Hahó!

Ezennel átnyújtok Neked egy Kreativ blogger nagydíjat!

http://ksatriya.freeblog.hu/archives/2008/08/06/Kreativ_blogger_dij/

Ksatriya

Renata Kalman írta...

Kedves Ksatriya!
Hű, nagyon köszönöm, megtisztelő számomra.

Már be akartam linkelni a rádió-riportodat, remélem hamarosan el is jutok odáig.

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger