A blogolás árnyoldalai

2010. január 27., szerda

Palócprovence-tól kaptam ezt a témát egy kicsit más címmel.

Amikor nekikezdtem a gasztro-blogolásnak, tudtam, hogy teljesen személytelenül nem tudom majd művelni, vagyis óhatatlanul is bepillantást engedek az életünkbe. Arra viszont ügyelek, hogy ez a bepillantás ne legyen olyan mértékű, ami engem már zavarna.

Az eredeti célom az volt ezzel a bloggal, hogy legyen egy mások számára is elérhető felület erről a főzési irányzatról és a receptjeimről.

Mivel elég sok kérdést, levelet kapok főzésre, étkezésre vonatkozóan, ezért egyszerűbbnek éreztem nyitni egy ilyen „boltot”, ahova betérhet és válogathat az érdeklődő.

Az hogy a magunk számára hasznos, már bebizonyosodott. Sokszor innen vadászom le a korábbi receptjeimet illetve egyik hétvégén úgy alakult, hogy nem értem haza a tervezett időre, -s nálunk délben van ebéd- a nagylányomnak az apukájával kellett összeállítania a második fogást, amit úgy oldott meg a lányom, hogy innen kereste ki a receptet.

A bejegyzéseknél nem hatásvadászatra törekszek és tudom, hogy a felkerülő recepteket lehetne még tovább javítani, eltolni az egészségesebb irányba. De a célom az, hogy olyan receptek kerüljenek fel, amiket általában szeretnek és meg is esznek a gyerekeim. Így alakulnak folyamatosan...

A mások, enyémtől eltérő véleménye életfelfogása érdekel és szívesen veszem az ilyen típusú hozzászólást is. A rosszindulat vagy irigység viszont más, az bántana. Szerencsére ez eddig elkerült. (Lehet, hogy azért, mert nem vetettem fel olyan igazi vitát kavaró kérdést…)

3 megjegyzés:

ilike írta...

Nekem is sokat segítesz. Ugyan nem vagyunk vegeáriánusok a férjemmel, mégis rengeteg ötletet merítek tőled.

Blogger írta...

Én is sokat tanultam már Tőled, s nem csak főzni...
Köszönöm, hogy vagy!

Renata Kalman írta...

Köszönöm Nektek!
Ilike, Te mindig jókor jösz és írsz valamit...

CES Neked meg ugyanazt mondhatom, amit Te nekem.

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger