Csomag az Öko-völgyből

2010. július 29., csütörtök

Pár héttel ezelőtt -nagy meglepetésemre- kaptam egy levelet Kun Andrástól, az Öko-völgy Alapítvány tudományos igazgatójától, hogy sorsolásukon többek között egy ajándékcsomagot nyertem!

Múlt héten pedig egy gondosan lezárt, termetes dobozt hozott házhoz a postabusz, a következő kincsekkel:

rózsavíz
biolé
tulasi szappan,
csevda (sárgaborsólisztből készült sült snack-szerű csemege)
kardamom, csillagánizs
prospektusok




Köszönöm nekik ezt a sok hasznos, finom és értékes dolgot.
Az Alapítványról az alábbi helyen olvashatsz: itt
A biokertészet blogja pedig itt található.

3 megjegyzés:

iri írta...

Gratulalok!

Ms. Poppy írta...

Bár nem vagyok vega, egy ilyen csomagnak én is nagyon örültem volna.:) Gratulálok neked!
Egyébként rózsavizet hol lehet beszerezni és milyen árban mozog?

Renata Kalman írta...

Iri!
Köszi!
Szerencsém volt.

Poppy!
2,5 dl 600 ft körül van. Egyes bioboltokban, reformüzletekben, keleti cikkeket árusító boltokban kapható.
Nagyon különleges aromájú!

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger