Grízgaluska

2009. február 25., szerda

Kata kérdezett a grízgaluskáról. Egyszer már tettem fel daragaluska receptet, de az kukoricadarából készült.





Hozzávalók:

búzadara

kukoricaliszt
olaj
víz

Elkészítése:

A búzadarát kevés sós vízben megfőzöm, szívja be teljesen a vizet. Mikor langyosra hűlt, hozzákeverek kevés kukoricalisztet és egy kevés olajat. Összedolgozom. Egy lábosban vizet forralok, melybe kevés olajat öntök. Mikor forrásba kerül a víz, kiskanállal beleszaggatom a galuskákat. Nem kell sokáig főzni, éppen csak feljöjjön a víz felszínére.


Ezek most inkább gombóc mintsem galuska formájúak lettek. Brokkolilevesbe tettem.



5 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Ez számomra teljesen új készítési mód, de ki fogom próbálni.

Gabriella írta...

Hú ennek én is örülök!
Küldtem neked valamit: http://gabriellakonyhaja.blogspot.com/2009/02/kulonleges-barati-dij.html

Renata Kalman írta...

Napmátka!
Számíts rá, hogy nem lesz olyan habkönnyű, mint a tojásos. Valamint a férjem kifogásolta, hogy kissé ízetlen, szerinte fűszerezhettem volna. A gyerekek viszont a levesbe téve, s felvágva kanállal, nagy örömmel ették.

Renata Kalman írta...

Gabriella!
Nagyon kedves Tőled, köszönöm!

erős ildikó írta...

Az nem baj, ha nem habkönnyű, én haraphatóan szeretem, mint a tésztákat. Családom szerint meg sem főzöm...pedig de. Csak nem málik szét a szánkban...

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger