Könyvolvasó

2009. augusztus 16., vasárnap

Napmátka és Vali gurított nekem egy kérdést: ragadjam ki az éppen olvasott könyvem 161. oldaláról az ötödik sort.


Szűk az az időtartam, ami jelenleg olvasásra jut, hiányérzetem is van ezért, meg elég sok a megkezdett és még végig nem olvasott könyv, ami korábban elképzelhetetlen volt számomra. Valahogy bejön valami fontosabb, sürgősebb, amit el kell olvasni, mert kapcsolódik egy olyan dologhoz, amivel foglalkozni kell, s így áll elő az utóbbi...



A nagyobbik táskámból vettem elő azt a két könyvet, ami velem jár (a többi elkezdett vagy rendszeresen olvasott pedig itt sorakozik mellettem a polcon):

Kulvinskas: Csíraételek és amit mindjárt kinyitok: Brunton: India titkai.

A keresett mondat pedig:

„Végső, baráti válás következik, és megy ki-ki a maga útján”

Remélem nem önbeteljesítő jóslat…

Továbbgurítom:
Jucynak, Alíznak és Ilikének

3 megjegyzés:

Alíz írta...

Köszönöm, hogy rám gondoltál, este küldöm a 161. oldal 5. sorát. :) Most egyelőre párharcot vív a toll a fakanállal, s míg el nem dől a csata, addig nincs idő bloggerkedésre. :)))

Renata Kalman írta...

Jó-jó Alíz, ráér :)
azt hiszem első a vasárnapi ebéd...

Alíz írta...

Kész a bejegyzés. :) Megnézheted, de máris térek vissza a blogoláshoz, mert most estére jutva blogoló hangulatomban vagyok. Ja, és a következő bejegyzésemből, amit éppen most írok, megtudhatod azt is, mi volt nálam ma a vasárnapi ebéd. Szerintem díjazni fogod... :)

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger