Tavaszi megújulási kúra 2.

2010. április 14., szerda

Az egyhetes kúra eredményei röviden:

A testsúlyban kb. 3 kg-os csökkenés történt, ami ugyan nem sok, de egy hét alatt ez a normális (én nem is szeretnék többet fogyni).

Egyébként is úgy vélem, hogy a világ attól szép, hogy különfélék vagyunk, karcsúbbak és teltebbek, mások irányából is számomra a kisugárzás az elsődleges.

Jóval többet ittam, mint máskor, mert most figyeltem erre.

Már néhány nap után magamtól ébredtem fel, kíváncsi vagyok, hogy meddig tart ez a reggeli frissesség :)


Fotó: stock

A mozgás számomra így lenne ideális, ha naponta végezném, teljesen más a közérzetem tőle. Normál esetben átlag heti 3-4-szer tudok sort keríteni erre.

A séta is jó lenne, de ez nálam nem igen jön össze, ehelyett viszont van kertészkedés.

A bőröm látványosan javul, jövőhéten kicsit még rásegítek erre.

Eredmény: sok új gondolat ébredt bennem, erőt, energiát érzek. A múlt hét közepén pedig szinte szárnyaltam!

Többen írtátok, hogy szintén most végeztek ilyesmi kúrát, remélem mindenkinek meghozta a várt eredményt!

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails
 
Lét-tudatos konyha - by Templates para novo blogger